neděle 8. ledna 2017

Heintje

To si takhle hledám něco na YouTube ...

... a pak mě napadlo do vyhledávacího řádku napsat slovo Heintje ...

... pro nezasvěcené bývalá dětská hvězda ...
... ti, kdo v šedesátých letech "chytali" západoněmeckou televizi, pravděpodobně znají ...

... do klučiny jménem Heintje jsem se zamilovala, když mi bylo dvanáct ...
... a jemu taky - je asi o dva měsíce starší než já ;o)) ...
... v roce 1967 natočil svou první desku a stal se megahvězdou ...
... alespoň v Západním Německu zcela určitě ...



... mám sice neuvěřitelnou spoustu restů ...
... a možná právě proto se mi do nich nechce ...
... raději si pouštím jednu písničku za druhou ...
... skleničku červeného k tomu ...
... a vzpomínám ...
... oko málem nezůstalo suché ...

... tuhle jsem měla nejraději ...


... našla jsem i spoustu odkazů na jeho současný život ...
... dnes si říká Hein a stále zpívá ...
... tady srovnání další mé oblíbené písničky ...



Žádné komentáře:

Okomentovat