úterý 10. listopadu 2015

Modrala se v obilí ...

... to je název souboru fotografií, který mne napadl, když tyto tři fotky prošly výběrem pro 55. ročník mapového okruhu Nekázanka.
Ne vždy ze mne název vypadne, někdy nedokážu vymyslet žádný, ale tento nějak naskočil okamžitě ;o))

Začnu ale od začátku.

Na říjnové schůzce fotoklubu byla domluvena schůzka mimo termín.
Prý hrozně moc spěchá výběr fotek a na pravidelné schůzce druhé úterý v listopadu už je pozdě.
Termín stanoven na 27.10.
Strááášně moc jsem tento termín nechtěla. Je to den mého kulatého jubilea. Navíc jsem od tohoto dne oficiálně důchodcem na plný úvazek. To jsem jim pochopitelně neprozradila ;o))
Jenže jsem byla přehlasována.
Nezbylo, než se podvolit.
A urychleně vybrat fotky a nechat je vytisknout.

24print.eu kupodivu vytiskl ve velmi krátké době, ovšem to, co vypadlo z obálky, mě příliš nepotěšilo.
Fotky cca půl na půl.
Z těch povedených se mu povedlo vytisknout tatranskou lišku - nebo lišáka?


kostelík z řeckého ostrova Syros


a výše zmíněný soubor fotek.

Na dvou podzimovkách mu opět a zas ujely barvy bůh ví kam,



třetí se pak tak nějak rozsypala.

No a fotka, která byla převedena do BW a zadána tak i k tisku, nakonec černobílá nebyla.
Nějak - netuším jak - se v ní objevila barva hnědá.
I když při bližším pohledu pod kopyty koní hnědá opravdu je :o(
Asi budu muset naštudovat převod fotek do BW.


Na mimořádné schůzce pak výběrem prošel hned v prvním kole tento soubor s názvem z titulku, což mě velice potěšilo.


V druhém kole pak ta, co se při tisku prapodivně rozsypala


Pak ovšem předseda sdělil, že někteří členové fotky nepřinesli a je třeba dát jim šanci příště.
Jaká změna, najednou už nebylo na pravidelné schůzce pozdě.
Marné byly protesty zúčastněných.
Vše skončilo kompromisem - osm fotek vybraných v prvním kole je bráno jako vybrané, dalších 7 se vybere příště z těch, co se na mimořádnou schůzku svolanou výhradně kvůli výběru, nedostavili.

Jenže na pravidelné schůzce přišla ledová sprcha.
Tedy alespoň pro mě.
Těch pár už vybraných fotek se ocitlo na stole mezi fotkami ostatními.
Prý se bude nově vybírat ze všech fotek.
Marně jsem se bouřila, že je to nespravedlivé.
Ti, kteří se poctivě dostavili s fotkami na mimořádnou schůzku, byli najednou v silné nevýhodě.
Měli totiž ve výběru jen dvě maximálně tři již vybrané fotky oproti pěti i více fotkám ostatních.

Má chrpa neprošla. Mlžný park pochopitelně také ne.
Zklamání bylo fakt veliké.
No a odpověď předsedy na můj vznesený protest mě dostala do slušné depky.
"Přeci po mě nemůžeš chtít, abych vyřadil vynikající fotku a nahradil jí fotkou průměrnou."
To fakt zabolelo.

Žádné komentáře:

Okomentovat