sobota 21. listopadu 2015

Free Fler Market

Pravidelný Free Fler Market v Chebu je za námi ... a řekla bych, že docela úspěšně.

Celý pátek hustě pršelo.
Měla jsem docela strach, že se lidem nebude chtít ven.
Já bych teda rozhodně nešla ;o))
Lidé kupodivu přišli, i když tradičně spíše očumovali.
V sobotu to bylo ještě lepší.
Pravidelná polední siesta, kdy býval čas zajít na jídlo nebo na WC, se tentokrát nekonala.
Jen trefit se lidem do vkusu není jednoduché.
Občas je podezírám, že chtějí to, co zrovna nevidí, aby ospravedlnili, proč sice okukují, ale pro peněženku nesahnou ;o))
Jen mě mrzí, že Mikulášské punčochy, které jsem šila jako novinku, vůbec nikoho nezaujaly.

Za fotky se stydím, jsou máznuté a vyvážit bílou se mi taktéž nepodařilo, ale dám je sem pro dokumentaci.



Žádné komentáře:

Okomentovat