neděle 1. listopadu 2015

Barvy podzimu

Včera se se značným zpožděním připomenulo babí léto.
Venku nádherně, na sluníčku úžasně teploučko, ve stínu a na větru tak akorát nachladit se.

Vzala jsem tedy Nikonka na delší výlet, nejen na balkon ;o))

Vyrazila jsem do lázeňských lesů.
A vyrazila jsem v dobu zcela nevhodnou pro fotografy ... pěkně po obědě.
Nejprve vlakem do Březové.
Pak už pěšky na Linhart, juknout na místní oboru.
No a nakonec pěkně lesem zpátky domů.
Ten nápad vyrazit na procházku lesem měla spousta lidí.
A tak mi v oboře houpali vyvýšenými lávkami ... na lesních cestách zas neustále lezli do záběru.

Přesto se pár záběrů dočkalo úprav.
Cwaky nejsou zas až tak moc povedené, tak jsem si alespoň maličko pohrála se softwarovými filtry.
Jukněte na pár podzimních kýčů ;o))







Maličko jsem to s tou vycházkou přehnala.
Nohy - a vlastně celý člověk - bolely tak, že jsem myslela, že snad domů nedolezu.
Ani bobule, užité okamžitě po příchodu, moc nepomohly.
Takže ke stažení fotek a jejich úpravě došlo až dnes.

Žádné komentáře:

Okomentovat