sobota 8. srpna 2015

Počasí

Svatá Anna chladna z rána z minulého příspěvku fungovala jen krátce.
Po krátkém ochlazení, kdy se mi podařilo srazit teplotu v bytě na necelých 24 stupňů, nastoupila další vlna veder.

Ještě ve čtvrtek jsem se snažila šít.
Včera už se šití - s nutností používat i žehličku - rovnalo sebevraždě.
Raději jsem se věnovala sledování TV. Ostatně i jen natáhnout se pro ovladač znamenalo potoky potu.
V 17:00 jsem měla na balkoně ve stínu 43,8 stupňů.
Ve 21:15 bylo ještě 32 stupňů.
Když jsem šla hodinu po půlnoci spát, teploměr ukazoval 25,6 stupňů.
V tom se vážně nedá spát.

Ráno v 6:20 bylo 22,1 stupně.
Takže na dnešek naordinována četba.
Ve 14:00 bylo na balkoně už opět 43,3 stupňů ve stínu. Začalo se ale zatahovat.
Krátce před sedmnáctou hodinou to vypuklo.
Nejprve vítr, bouřka a nesmělé kapky, i když pořádné.
Teplota okamžitě spadla na 22 stupňů.
Vítr zesiloval, bouřka se přiblížila. Nakonec byla tak blízko, že kočky s hrůzou zalezly do nejtajnějších koutů.
Přidala se průtrž mračen a kroupy. Nijak zvlášť velké, zato jich bylo hafo.
Tady pár rychlých cwaků.


Cwaknuto bylo až ve chvíli, kdy živly maličko polevily a hromada krup v rohu balkonových dveří začala odtávat.
Omlátilo mi to muškáty a rajčátka.
Rozmarýn taky nebyl z vrstvy ledu nadšenej.

Jako obvykle vypadla elektřina. To je u nás normální.
Normální ovšem není, že nahodí jen jednu fázi.
Raději jsem všecko vytahala ze zásuvek a vrátila se ke knížce.

Momentálně elektřina už v pořádku běží.
Venku je skoro zataženo a na teploměru 26 stupňů.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat