neděle 3. května 2015

Zahájení lázeňské sezony

Každoroční zahájení lázeňské sezony mě již mnoho let nechává chladnou.
Je to pořád stejné.
Žehnání pramenům, průvod Karla IV. ... a všude nekonečné spousty lidí.
Nesnáším davy lidí.

Letos mě v programu zaujala audiovizuální projekce na stěny konečně zrekonstruovaného Národního domu.
Projekce s názvem Prameny Karlových Varů - historické mezníky.

Tu páteční jsem bojkotovala. Nechtělo se mi do občasných slabých přeháněk.

Včera jsem se však odhodlala zvednout zadel od šicího stroje a dojít dále než k žehličce ;o))
A rozhodně jsem nelitovala.
Dokonce jsem si to zopákla.
Vyrazila jsem totiž bez Nikonka a projekce mě natolik zaujala, že jsem si pro něj musela dojít.
Byly to opravdu historické mezníky - od objevení pramenů, přes první osídlení ke Karlu IV., přes požáry po povodně, až po historické osobnosti.

Tady pár ne příliš dokonalých cwaků ;o))










Žádné komentáře:

Okomentovat