úterý 12. května 2015

Muškáty za oknem

Nastal čas mého zahradničení.

Již nějakou tu chvilku se hrabu v hlíně na balkoně, jen nějak není ta správná nálada pro zdokumentování ;o))

Takže až dnes ...  převislé muškáty.

Loni jsem koupila až skoro v půlce května v OBI desetipack. Byl jen za 63 káčé a tvářil se velice uspokojivě. Jenže muškáty sice kvetly, ale skoro vůbec nerostly. O bohatých převisech jsem si mohla nechat jen zdát :o(
Když už skoro mrzlo, sundala jsem je z okna a vystrčila je i s truhlíkem na balkon. Nějak nebyli lidi, kteří by je vyhodili. Na to došlo až uplynulý víkend. A já konečně zjistila, proč nerostly. Nevím sice, jak je to možné, ale kořínky prostě nedokázaly prorazit jiff.

I z tohoto důvodu jsem se rozhodla koupit letos už vzrostlé rostlinky a zajít si pro ně raději do zahradnictví.
Koupila jsem tři, jedna za 45 káčé.
A málem se mi to truhlíku o délce 80 cm nevešly.
Navíc nádherně kvetou.


Pochopitelně před umístěním za okno jsem okna zas po roce umyla.
A Amálka musela zkontrolovat, zda jsem to udělala dobře ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat