středa 7. srpna 2013

Levandulová ...

Po nedělní bouřce byla v pondělí ráno mlha, že by se dala krájet. Zároveň však také úžasně svěží vzduch.
A jelikož máta už přímo volala po větším květináči - do toho za kuchyňským oknem už se nevešla - vyrazila jsem do zahradnictví pro zeminu na bylinky.



A jak už to tak u mě chodí - vyrazím pro něco do obchodu a přinesu něco úplně jiného - neodolala jsem a přikoupila ještě levanduli ;o))
Úžasně voní a mezi muškáty jí to moc sluší. Jen už se na balkon nějak nevejdu.
A taky se tam pro absolutní nedostatek místa špatně fotí. Pondělní fotky šly všecky rovnou do koše.
Včera byl takový hic, že jsem neměla sílu vylézt na balkon. Večer však přišla opět pořádná buřina - dokonce i s kroupami, převislé muškáty za oknem v obýváku se stále ještě vzpamatovávají - a dnes je tedy zas dýchatelno. Pokusila jsem se tedy o reparát.



 Spokojená rozhodně nejsem. Když však chybí manévrovací prostor, musím se s tím smířit.
Malá ukázka z archivu - foceno u kamarádky na zahradě.


 V přírodě se prostě fotí jinak.
Nezapomenu na jaro, kdy jsem před panelákem zalehla do trávy s fotoaparátem v úmyslu vyfotit fialky. Opodál stojící dělník mě přinutil zmizet v útrobách paneláku velice rychle. Koukl na mě takovým způsobem, že jsem v jeho očích četla: "Proboha nemám zavolat záchytku? Ta baba je snad ožralá." :o((

Žádné komentáře:

Okomentovat