neděle 21. dubna 2013

Udělat si radost ...

Jaro či snad dokonce léto vtrhlo na scénu hoodně rychle ...
všecko rozkvetlo najednou a já trpím ...
Zodac mou alergii nestíhá ... jen bych po něm stále spala ...
mé plíce alergeny nestíhají též ...
sedím tedy převážně doma ... s nákupem do kopce funím jako sentinel ;o))

Dnes jsem však po ránu vyrazila na burzu ... v tomto roce teprve podruhé ... kdo by tam taky v zimě chodil že ...
minulou neděli jsem nepřinesla domů nic ...
dnes to bylo lepší ... další flanelové povlečení pro tvorbu patchworku se už suší na balkoně ...
hlavně jsem však odhalila 2 úžasné skleněné mističky či co to vlastně je ... mají krásný vlnitý okraj ... hned jsem se do nich zamilovala ;o)) ...
a doma z nich udělala romantické svícínky ...
jen správnou velikost svíčky jsem doma našla jen ve fialové barvě ... ač voní levandulí, hrubě se mi nehodily do "konceptu" ... romanticky naladěna jsem totiž cestou z burzy koupila v Lidlu svazek smetanově bílých růžiček ...
došlo tedy na svíčky čajové ... úžasně voní vanilkou ...



Žádné komentáře:

Okomentovat