středa 24. dubna 2013

Miminko

Ne, nemáme v rodině žádný přírůstek ...

Byla jsem včera fotit šestidenní miminko s dlouhatánskýma nohama ...
maminka je klisna fríského koně jménem Franciska ...
tatínek podle délky nohou toho úžasného drobečka nejspíš žirafák ;o)) ...
no a ten úžasně živej drobeček se jmenuje Kvido Star ... teda alespoň doufám, že si to pamatuju správně ... a možná se ty jména píšou nějak úplně jinak ... snad se jejich majitelka na mě nebude zlobit
  

skoro celou dobu se držel své maminky ...
ta ho také dost často zakrývala před zvědavci svým tělem ...



jen občas se od ní odpojil a proběhl  se po ohradě samostatně ...



 většinu času běhal vedle ní ... až mě překvapilo, že jí stačí ... i synchronizovaný běh se jim občas podařil ...



dokonce na svačinku ve formě maminčina mlíčka na posilněnou došlo ...




Fotek jsem udělala nepočítaně ... velkou část jsem jich smazala, protože byly neostré ... mnohé dokonce rozmazané ... snad si šťastná majitelka koníků z těch zbylých vybere.

Žádné komentáře:

Okomentovat