sobota 23. března 2013

Vernisáž

Dnes se v Sokolově konala vernisáž.


Sokolovský fotoklub, dotovaný městským úřadem v Sokolově, má dlouholetou "družbu" s 6 německými fotokluby. Říkají si G-7. Společně pořádají každoročně několik fotovýstav v domovských sídlech jednotlivých fotoklubů.
Letos přizvali i náš fotoklub.
Naše fotky a fotky sokolovského fotoklubu jsou v Městském domě kultury - v hale, přilehlé místnosti vpravo od haly a v restauraci. Já mám v hale otakárka a brouka, vážka je pak v restauraci. Fotky najdete
Pokoušela jsem se fotit, ale fotky šly okamžitě do koše, s odrazy světel si neporadil ani polarizák.

V sokolovském zámku je pak soutěžní výstava G-7. Některé fotky zdařilé, některé velmi zdařilé, některé nic moc. Je to ale jen můj názor. Ty, které mě zaujaly nejvíce, jsem se pokusila vyfotit, ale nezadařilo se. Fotky v rámech se sklem ... ve skleněných vitrínách ... ve vitrinách navíc bodovky ... proti nim okna ... a k tomu všemu stropní osvětlení ...

Zde tedy jen 2 ukázky.


Žádné komentáře:

Okomentovat