neděle 31. března 2013

Ryby jsou zdravé ...

Dostala jsem od dcery mražené rybí filety nejasného původu ... tím mám na mysli, že netuším, co to bylo za rybu ;o))
Filety byly sice bez kostí ... ale taky bez chuti ... okořeněné a udělané na kontaktním grilu mě teda ani trošku neoslnily.
Nezbylo než najít nějakou pikantnější úpravu. Prolezla jsem své recepty, které jsem si vystřihovala z časopisů v dobách, kdy jsem ještě kupovala Katku a Tinu a podobné časáky, všecky na jedno brdo.
A našla jsem ;o)

RYBÍ FILÉ S PLÍSŇOVÝM SÝREM

Tak tento recept nazvali. Jak na to?

2 větší cibule překrojíme napůl ... půlky na nudličky a ty opět napůl ...
nadrobno jde totiž loňská cibule krájet dost mizerně ...
cibuli necháme zesklovatět na olivovém oleji ...
4 větší rajčata nakrájíme stejně jako cibuli ... tedy napůl a pak ještě napůl a nakonec na plátky ... přihodíme na pánvičku k cibuli ...
citronem pokapanou a odleželou rybu nakrájíme na větší kostky ... obalíme v mouce ... osmahneme na troše olivového oleje do měkka ...
mezitím čas od času promícháme cibuli s rajčaty ... přisolíme ... já nesolila ... přihodila jsem kostku bujonu s bylinkami a olivovým olejem ...
když je cibule měkká, přidáme malou konzervu kukuřice a hrášku ... takové ty hodně malé ...
nakonec opatrně vmícháme rybu ...
na talíři opepříme a posypeme kostičkami Nivy a petrželkou nebo jiným zeleným lupením ...


Zatímco jsem trdlovala okolo mého oběda se stativem a fotoaparátem a hafuša poctivě předmývala pánvičku po rybě, kočičáci si vyskočili na sporák a pustili se do zbylých porcí, které zůstali v pánvičce. Naštěstí jsem je odhalila včas. Jinak by mi nejspíš nic nenechali ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat