středa 3. října 2012

Ranní mlhy

Dnes jsem si přivstala a krátce po šesté ranní jsem už seděla ve vlaku směr Mariánské Lázně. Cíl? Zachytit okem fotoaparátu mlhy válející se nad vodní hladinou.
Byla ještě téměř tma, když jsem vystoupila v Cihelnách. Žádná mlha se tu však nekonala. A tak jsem se vypravila po silnici zpět, k počátku přehradní nádrže Březová.
Cesta dosti nebezpečná ... dá se jít pouze po silnici 1. třídy směr Plzeň ... kamiony či spíše jejich řidiče nějaký chodec na silnici příliš nezajímá ... v pravidelných a stále se zkracujících intervalech jsem se tiskla ke svodidlům.
Když jsem konečně dorazila do míst, kde se řeka Teplá začíná rozlévat do přehradní nádrže, čekalo mě zklamání. Těch pár řídkých cancourů válejících se nad hladinou snad ani nestálo za to brzké vstávání. Navíc žádné světlo, slunečním paprskům brání okolní lesnaté stráně. Nevím, možná by bylo lepší zkusit tu někdy případný západ slunce, jenže to už mlhy nebudou zcela určitě.

Žádné komentáře:

Okomentovat