sobota 5. února 2022

Vánoční ubrusy

... vánočních látek bylo loni opravdu pomálu ...
... první vlaštovky se objevily až někdy v průběhu září ...
... převážně zahraniční a docela drahé ...
... i když ne tak drahé, jako látky americké ...
 
... pokud už se objevila krátce před Vánoci nějaká ta česká, byla podstatně dražší než před rokem a půl ...
... výběr navíc velice omezený ...
... o možnosti vícero látek do kombinace si jeden mohl jen nechat zdát ...
 
... miluju modrou barvu ...
... i když vánoce v modré jsou hodně nezvyklé ...
... přesto mě zahraniční kolekce v modrých tónech nedala spát ...
... když jsem uviděla tmavě modrou s hvězdami v měděných tónech, okamžitě se mi vybavily vypínače a zásuvky, které má starší dcera v obýváku ...
... a taky jsem měla jasno o vánočním dárku pro ní ...

... ubrus na jídelní stůl ...
... není to žádný drobeček ...
... rozměr desky je 100 x 130 cm ...
... přes celý jídelní stůl, spadající přes hrany stolu ...
... kombinovaný z více sladěných dezénů, ale bez podšívky i vatelínu ...
... aby pěkně spadal přes hrany stolu ...
... a k němu samozřejmě i oblíbenou hvězdu šitou již metodou patchwork ...
... a na příští Vánoce možná taky prostírání ;o))
 
... s focením nastal problém ...
... nejen že byla neustále tma ...
... největší problém je v tom, že mám oválný stůl ...
... a na něm to prostě vyfotit nejde ...



... jelikož jsem Vánoce trávila sama doma, nezbylo než požádat o vyfocení mladé ...
... několikero připomenutí a stále nic ...
... už jsem s smířila s tím, že si budu muset cwaknout sama příští Vánoce ...
... pokud tedy korona dovolí ...

... dnes ráno jsem však překvapivě fotky našla v mailu ;o)




... fotky v solidním rozlišení a vcelku vydařené ...
... tedy až na ten batoh v rohu ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat