pátek 18. února 2022

Vánoční ubrusy podruhé

... vždy se snažím oběma dcerám dávat srovnatelné dárky ...
... a tak jsem se rozhodla, že i ta mladší dostane vánoční ubrusy ...
... na dotaz, zda má raději tradiční vánoční látky nebo spíše modernu, odpověděla, že je "konzerva" ...
 
... došlo tedy na látky s vánoční hvězdou ve třech barevných variantách ...
... i když zelená varianta není zrovna echt vánoční zelená ...
... je maličko šmrcnutá nejspíše modrou ...
... látky se mi tak moc líbily, že jsem přes docela vysokou cenu koupila veškeré množství, které bylo v e-shopu k dispozici ...
... naštěstí ...

... na rozměry rozkládacího stolu jsem si musela počkat ...
... a rozměr rozloženého stolu mě utvrdil, že jsem s koupí látek udělala hodně dobře ...
... stůl má desku 80 x 80 cm ...
... rozložený pak 142,5 x 80 cm ...
... látky mají šíři 137 cm ...
... nezbylo, než řezat na délku, a tak látek přes koupené množství rychle ubývalo ...

... do dneška nemám slíbené fotky ubrusů na stole, na který byly ušity ...
... takže tedy jen cwaky na mém oválném stole ...





Žádné komentáře:

Okomentovat