čtvrtek 27. května 2021

Totální likvidace ...

... totální likvidací nemyslím výprodej nebo slevovou akci, jak občas vídáme na výlohách obchodů ...
... myslím tím totální likvidaci zbytků ...
... tedy i těch nejmenších zbytků látek zbylých po jednotlivých projektech ...
 
... začnu ovšem od začátku ...
 
... před časem mi přišel do Fler pošty prapodivný dotaz ...
... ona ostatně celá nastalá korespondence byla tak nějak prapodivná ...
 
... kopíruji ...
 
"Mohu koupit prostírání ovál ? Dekuji"
"Netuším, na co se ptáte. Prostírání ovál v nabídce nemám. Přeji pěkný den Jeane"
"Ptám se na možnost ušití oválu místo obdélníku?"
"Prostírání je možné ušít obdélníkové, čtvercové, kulaté i oválné."
"Jarní prostírání zelenožluté poprosím v oválu 30 x 45 cm..... 2 ks. Dekuji "
"Myslíte toto https://www.fler.cz/zbozi/prostirani-jarni-sada-2-ks-10585747 ? Mám jen poslední dva kusy ve tvaru obdélníku. Látku už skladem nemám, takže není z čeho ušít. Přeji pěkný den Jeane"
"Ano, to je ono. Jaké máte látky??"
"Zelených a žlutých látek na skladě mám jen velice málo. Máte nějakou představu, jak by mělo prostírání vypadat?"
"Chtěla bych, aby bylo podobné tomu obdélníkovému....."
"Našla jsem tu pár malých zbytečků té látky s kuřátky. Žluté puntíky a nějakou zelenou tu taky mám, tak snad se mi z toho podaří něco stvořit. Jen upozorňuji, že to nebude hned, mám tu rozdělanou jednu velkou objednávku pro kosmetický salon, kterou musím dokončit. Přeji pěkný večer Jeane"
"V pořádku, já počkám, až mi pošlete fotky."
 
... okamžitě po dokončení a odeslání objednávky taštiček do Klatov - o nich více v předchozím příspěvku - jsem se do prostírání pustila ...
... jednoduché to rozhodně nebylo ...
... z látky s kuřátky jsem tu měla jen minimální odřezky ...
... osm malých trojúhelníčků a dva uzoučké pruhy ...
... slibované puntíky na žluté jsem použít nemohla, zbytky na dvě prostírání nevystačily ...
... nezbylo než si vytvořit šablonu ...
... a podle ní zkoušet, kterých zbytků bude dost na to, aby obě prostírky byly identické ...
... chvilku to trvalo, nakonec se zadařilo ...
 
 
... zbývalo hotové prostírání nafotit a vystavit na Fleru s rezervací pro potencionální zákaznici ...
... ano potencionální ... 
... vystaveno minulý pátek, paní upozorněna vnitřní poštou Fleru ...
... zpráva obratem přečtena ...
... a pak už jen ticho ...
... ztracených mnoho hodin a paní nestojí má práce ani za to, aby mi sdělila, že měla jinou představu ...
... lidé jsou holt různé :o(

Žádné komentáře:

Okomentovat