... posledních několik dnů je vážně hektických ...
... dopravní společnosti nestíhají ...
... a já začínám být nervózní ...
... hodně nervózní ...
... místo abych se věnovala zakázkám, řeším průšvihy ...
... jako např. Českou poštu, jejíž depo si plete Srbsko ve středních Čechách se Srbskem na Balkáně (psala jsem o tom v minulém příspěvku) ...
... dneska jsem se konečně dostala k podání reklamace ...
... a zasekla se kvůli tomu fronta ...
... naštěstí mi nikdo nevynadal ...
... ne že bych za to mohla ...
... dokonce i pracovnice za přepážkou v tom byla nevinně ...
... jen poštovní systém nechtěl spolupracovat ...
... pěkných pár minut trvalo, než vůbec naběhl ...
... pak nemohl najít zásilku určenou k reklamaci ...
... pak ho zajímalo, co v balíčku bylo, jak to bylo velký a jakou to mělo barvu ...
... pak zase odmítl spolupracovat skener (bylo třeba přidat kopii podacího lístku) ...
... a fronta pomalu ale jistě narůstala ...
... nakonec se povedlo ...
... i když ponaučení, co bude dál, mě zrovna nepotěšilo ...
... na vyřízení má pošta 30 dní ...
... pokud se balíček do té doby nenajde, vyplatí mi 980,- Kč za ztrátu ...
... pokud by se však po této lhůtě někde objevil, budu povinna částku vrátit ...
... mnohem raději bych byla, kdyby poslali balíček kam měli ...
... ale zpět k dopravcům, kteří mi pár posledních dnů slušně zkomplikovali ...
... od minulého úterka se bojím vzdálit od mobilu ...
... raději s ním chodím i na WC ...
... na cestě bylo několik zásilek ...
... balík od Stoklasy doručovalo DPD ...
... v avízu stálo, že doba dodání se prodlužuje o 2-3 dny ...
... dodali druhý den po převzetí ...
... jen nedali dopředu vědět, že doručují ...
... naštěstí jsem byla doma ...
... balík s látkami a pro změnu PPL ...
... také avízo, že nestíhají a doba dodání se prodlužuje o 2-3 dny ...
... v úterý převzali, v pondělí konečně doručili ...
... nejvíc překvapila Alza ...
... nepříjemně ...
... ve středu ráno na mě blikaly už dokonce 3 cartridge v tiskárně ...
... a já nutně potřebovala vytisknout kódy na balíčky pro Zásilkovnu ...
... protože vím, že Murphyho zákony fungují, rozhodla jsem se nepokoušet osud ...
... Zásilkovna oznámí zákazníkovi už okamžik, kdy zásilku zadám do systému ...
... bez zadání do systému nejsem schopná zjistit, zda tiskárna bude tisknout přes docházející cartridge, nebo se šprajcne ...
... představa, že zákazník bude pár dalších dnů koukat na hlášku Čekáme na dodání obchodem jen proto, že nemám cartridge, mě děsí ...
... a tak jsem raději cartridge 2.12. v Alze objednala ...
... nechtělo se mi stát frontu na pobočce a tak jsem zvolila možnost Nejrychlejší doprava na adresu ...
... termín dodání pondělí 7.12. a ona doprava na adresu ukazovala poštu KV 10 ...
... dobrá, vystojím si tedy frontu na pobočce ...
... jenže i na pobočce termín pondělí 7.12. ...
... objednala jsem tedy nejrychlejší dopravu na adresu a doufala, že doručí dříve ...
... naplánováno jsem měla, že balíčky donesu do Zásilkovny v pondělí (byl to poslední termín, kdy jsem mohla vyzvednout balíček s látkami pro mne) a cestou zpátky se stavím rovnou v pekárně pro objednané pečivo ...
... jenže v sobotu mi bylo jasné, že cartridge nejspíš nedorazí ...
... a tak jsem v sobotu dopoledne vyzvedla balíček s látkami ...
... v pondělí zašla do pekárny ...
... a dnes konečně odnesla balíčky do Zásilkovny ...
... hromada ušlých kroků navíc, neuvěřitelná ztráta času, a to všecko jen proto, že dopravci nestíhají ...
... cartridge dopravilo v pondělí odpoledne Liftago - na adresu ...
... jinak Zásilkovnu chválím ...
... jako jediná stále ještě zvládá doručit balíček na pobočku do druhého dne ...
... škoda, že nejbližší pobočku mám maličko z ruky ...
... mimochodem Murphyho zákony fungují dokonale ...
... když jsem dnes dopoledne konečně zadala balíčky do systému Zásilkovny (náhradní cartridge nachystané na výměnu), tiskárna stále blikajíc v klídku čárové kódy vytiskla ...
Žádné komentáře:
Okomentovat