pátek 4. prosince 2020

To mi hlava nebere ...

... nějak nestíhám ...
... stále kolem dokola šiju ...
... mikulášské punčochy nebo štuclíky ...
... na nic jiného není čas ...
... hafo našitých štuclíků jsem i cwakla ...
... jen nejsou lidi, co by fotky upravili a vystavili ;o))

... dnes se snažím vypořádat s šokem ...
... s šokem, který mi přivodila Česká pošta ...
... v pondělí jsem odesílala krabici od pizzy, ve které byl vánoční ubrus ...
... zásilka odcházela jako doporučený dopis ekonomický ...
... dnes jsem se zkusmo jukla, kde se dopis nachází ...
... s šokem stále bojuji za pomoci panáků tuzemského rumu ...
... nic jiného jsem ve svých zásobách alkoholu nenašla ...
... dopis šel do středních Čech do obce Srbsko (nacházející se nedaleko Berouna) ...
... sledování zásilek České pošty hlásí, že zásilka byla byla odeslána do země určení ...
... nějaký vtipálek (nebo spíše blb) na depu České pošty poslal balíček s vánočním ubrusem na Balkán :o((
... to mi hlava fakt nebere ...

Žádné komentáře:

Okomentovat