úterý 30. června 2020

Deštivá ...

... tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným ...
... každý si jistě vzpomene na scénku, kdy tato slova pronese ve filmu Rozmarné léto Rudolf Hrušínský ...

... a další hláška, tentokrát kratší, a výstižnější ...
... chčije a chčije ...
... slova Josefa Kemra z filmu Na samotě u lesa ...

... oboje zlidovělo ...
... a oboje platí pro počátek léta letošního ...

... i když já si říkám, že pro mě je lépe, když prší ...
... v našich končinách krajního severozápadu Čech prší velice decentně ...
... hlavně že nejsou ta otravná vedra posledních let ...

... ne dnes to nebude o počasí ...
... bude to opět o fotografech a fotografiích ...
... ne mých, ale těch z webu 500px ...
... a tyhle jsou nejen krásné, ale perfektně zapadají do tématu ;o))





... jejich autorem je Ed Gordeev ...
... nezní to až tak úplně rusky, každopádně žije v Petrohradě ...
... a Petrohrad je úžasně fotogenické město ...
... zejména pak v zimě ...
... proč se ale nezchladit u krásných zimních scenérií ...




... nádherných fotek má mnohem více ...
... i když některé jsou na mě maličko přesaturované ...
... mám raději melancholický pastel ;o))
... tramvaje v dešti a zimní Petrohrad pro mě vedou...

... juknout můžete tady ...

Žádné komentáře:

Okomentovat