pátek 21. února 2020

HDR fotografie

... mám jakési uklízecí období ...
... přerovnala jsem své zásoby látek ...
... přebrala spoustu poznámek, které se povalovaly kolem poče ...
... u mnohých už netuším, co měly znamenat ;o))

... no a dnes jsem se pustila do probírání záložek na netu ...
... velice starých záložek, mnohé odkazy již nefungují ...

... a při lustrování kolonky s fotografickými odkazy jsem narazila na hodně starou záložku s HDR fotografiemi ...
... kdysi jsem jimi byla unešena ...
... vzpomínám si zcela jasně, jak moc se mi líbila tato fotografie ...


... nebo tato ...


... dokonce jsem tuto úpravu sama zkoušela ...
... je to už možná více než deset let ...
... stáhla jsem si free verzi Photomatixu ...
... snad si ten název pamatuju správně ...
... neplacená verze tehdy neumožňovala uložení upraveného snímku ...
... takže žádný můj tehdejší pokus není zadokumentovaný ..

... dnes jsem z takovéto úpravy fotek minimálně na rozpacích ...
... no dobrá, řeknu na naplno, nelíbí se mi tyto přehnané malovánky ;o))
... jakžtakž jsem ochotna vzít je na milost v černobílém provedení ...
... třeba toto ...


... fotky jsem si půjčila tady ...
... autor byl tehdy jakýmsi průkopníkem HDR v českých vodách ...
... vlastně slovenských ...
... stránka není již hodně dlouho upravovaná a tak nějak si žije svým vlastním životem...

Žádné komentáře:

Okomentovat