sobota 22. června 2019

Špecle s pórkem

... již hooodně dlouho jsem nepublikovala žádný příspěvek o vaření ...
... ne, že bych nevařila, ale povětšině jsou to samé rychlovky, které navíc zbaštím dříve, než mě napadne cwaknout je ;o))
... dnes tedy malá výjimka ...

... špecle kupuju v Lídlu již docela dlouho ...
... většinou jsem si do nich zamíchala krátce osmahnutou schwarzwaldskou šunku ...
... nebo špekové kostičky ...
... tedy žádná dietní strava ...
... a už vůbec ne v souladu se zásadami oddělené stravy  ...
... přiznám se, že mé původní odhodlání, které odstartovalo po TOMTO příspěvku, nepřežilo první zimu ...
... sice se stále snažím nekupovat průmyslově zpracované hotovky, ale to prvotní zapálení pro věc vyprchalo ...

... dnešní recept je malou výjimkou ...
... a navíc je silně návykový ...
... zkusila jsem ho úplně náhodou, když jsem zapomněla koupit špekové kostičky a doma jsem měla pórek a cottage ...

ŠPECLE S PÓRKEM A SÝREM COTTAGE

... celý větší pórek nakrájíme na nudličky, bílou i zelenou část ...
... osmahneme na olivovém oleji půl na půl s Florou Gold ...
... pórek necháme jen mírně změknout ...
... přidáme hotové špecle a prohřejeme ...
... sundáme z plotny a vmícháme balení sýru cottage ...
... dávám ten od Pilosu, chutná mi více, než od Milbony ...
... pak už jen hojně posypu čerstvě na hrubo namletým pepřem ...
... kdo chce, může přisolit, já však nepřisoluji ...



... fakt rychlovka ...
... nejdéle trvá nakrájet pórek ...
... a je to fakt neuvěřitelně dobré ...
... přestože jsou to dvě dosti velké porce (nebo tři menší), většinou mi stěží vydrží i k večeři ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat