sobota 29. června 2019

Minimalismus

... další rest ...
... a další klubová soutěž ...
... poslední, které jsem se zúčastnila ...
... připadám si stále víc, že nejsem ve fotoklubu, ale v klubu důchodců ...
... průměrný věk členů sice  opravdu odpovídá této kategorii, ale mě více vadí to, že vítězí fotky, které nejsou člena fotoklubu "hodny" ...
... vím, zní to pateticky, ale nevím jak lépe to popsat ...

... osmdesát procent fotek vůbec neodpovídalo zadání ...
... dodnes si pamatuju větu kteréhosi člena ...
... "kdyby se vyhodilo všecko, co není minimalismus, nemáme co hodnotit" ...
... lépe bych to neřekla ...
... přesto fotky z této kategorie obsadily první dvě místa ...
... a ty, které se nejvíc líbily mě, skončily až na čtvrtém a pátém místě ...
... juknout můžete TADY ...

... a opět žádná debata o fotkách ...
... vítězové šťastně sebrali své fotky a odešli ...

... a co jsem vybrala z fotoarchivu já? ...




... vloženo a seřazeno tak, jak jsem svým fotkám "věřila" ...
... nejvíce bodů z mých fotek však získal kočičák Alex ...
... fotka, kterou jsem tiskla jen do počtu a která byla technicky nejslabší ...
... nejhůře dopadla loďka v mlze ...

Žádné komentáře:

Okomentovat