sobota 13. října 2018

U nás doma

Tak se jmenovalo téma čtvrtletní soutěže ve fotoklubu.
A bylo to téma za první čtvrtletí.
Je tedy jasné, že likviduju další rest ;o))

Na téma jsem měla nápad, jen nebylo, kde ten nápad realizovat.
Studnicí inspirace je pro mě Elena Shumilová.
Juknout na její fotky můžete třeba TADY .
Dokážu se jejími fotkami probírat dlouhé minuty.
A vždy dojdu k závěru, že inspiraci prostě nemám kde zrealizovat :o(

A tak jsem téma čtvrtletní soutěže opět lovila v archivu.

Když jsem viděla Martinu fotku, byla jsem ráda, že jsem zůstala u lustrace mého fotoarchivu.
Její fotka pochopitelně vyhrála ;o))
Výsledky kola najdete ZDE .

Něco málo jsem v archivu nakonec vylovila.
Já osobně jsem považovala za nejlepší z mých soutěžních fotek nově upravený šicí stroj, který mám na pozadí tohoto blogu.


Fotka sice dostala dvakrát pět bodů, dva hodnotítí ji tedy dali na první místo, k umístění to však nestačilo.
Možná k tomu přispěl komentář šéfa fotoklubu, který ji komentoval slovy
"... když si někdo myslí, že šicí stroj splňuje téma U nás doma ..."

Nejlépe se z mých třech fotek umístil Alex, i když byl technicky nejslabší.


Jeho umístění na stejné pozici jako onen cvak růží ve sněhu - k vidění ve výše uvedeném odkazu - se mě docela dotklo.
Říkáme si fotoklub a tak by se měly umísťovat fotky, které mají jakous takous technickou kvalitu, a ne obyčejné cvaky.
Je mi vcelku naprd, že si totéž myslí Marta, když velká část fotoklubu je jiného názoru :o((

Žádné komentáře:

Okomentovat