čtvrtek 4. října 2018

Recykluji ...

Už někdy na jaře jsem dostala zakázku na ušití pouzdra na dokumenty a kabely přes rameno ze starých džín.
Zadány byly rozměry i požadavky na vnitřní kapsy na zip.
A k tomu velikánská igelitka narvaná džínama.
Dlouho jsem se džínama probírala a vymýšlela, jak je nejlépe využít.

Nejprve jsem se pustila do pouzdra na dokumenty.
Velikost taková, aby se pohodllně vešly desky velikosti A4.
Uvnitř minimálně dvě kapsy na zip.
Vybrala jsem k tomu část nohavic s prostřihem na kolenou.
Původní švy mě samy navedly k tomu natupovat na pouzdro námořnické motivy.
Šablony jsem před časem koupila na PPM a stále ležely ladem ;o))
Ke dvěma kapsám na zip přibyly ještě dvě kapsy bez zipu na protilehlé straně.
Zip se dvěma jezdci na zapínání pouzdra jsem dozdobila řemínkem z imitace kůže s porcelánovými korálky.


S kabelou jsem dlouho váhala, než jsem se do ní pustila.
Rozhodla jsem se využít vrchní díl džín s kapsami.
Jenže tu byl požadovaný rozměr, který dílu s kapsami neodpovídal.
Nakonec jsem se rozhodla rozměr nedodržet.
A ušít kabely dvě.
Jedna je užší a vyšší, druhá naopak maličko širší a nižší.
Aby bylo na výběr.
Uvnitř opět dvě kapsy na zip a dvě bez zipu.
Regulovatelný popruh přes rameno.
Zip tentokrát kostěný se dvěma jezdci, které jsou již samy o sobě ozdobné.
Jako ozdoba použit dřevěný knoflík.
Kryje dírku, která vznikla při párání poutek u pásku džín.
Zadní strana kabel je z nohavic.



Dcera doufala, že jedna z kabel zůstane pro ní.
Nezůstala.
Objednavatelka si vzala jednu, zprostředkovatelka objednávky druhou.

A ještě malý dodatek.
Kabely i pouzdro jsou z domu již od počátku května.
Já jen s velkým zpožděním likviduju resty na blogu ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat