pondělí 9. dubna 2018

PPM 2018

Další ročník PPM je za námi.

A také další povzdechnutí, že už to není, co bývalo ...

První nemilé překvapení přišlo hned v pátek.
V první řadě jsem se chystala nakoupit.
A šokovalo mě, že se tentokrát neúčastnily Látky Mráz.
Nu což, alespoň jsem ušetřila ;o))

To, že "Haišmani" zcela odepsali Pfaff, na to už jsem byla připravena od loňska.
Jejich nezájem o tuto značku (nejen já mám od nich Pfafíka) je docela pobuřující.
Nakonec jsem pár informací a vychytávek získala u technika Strimy.

Nemilé překvapení přinesla i sama výstava.
Naprostá převaha moderních quiltů a art quiltů.
Klasický patchwork zmírá na úbytě :o((

Alespoň že jedna ze soutěží pracuje s klasickými bloky.
Tentokrát to byl blok bouře na moři.
Vítězný quilt mě vcelku zaujal zejména svou barevností.


Méně mě zaujalo, že na prvních tuším pěti místech byly samé Polky.
I s podstatně horšími quilty, než byl ten od Šklíby.


Ten se mi líbil natolik, že jsem si dokonce nasadila brýle, abych mohla prostudovat výsledkovou listinu.
Což jsem neměla dělat :o(
Na to, že taková krása může být dle poroty poslední, jsem prostě nebyla připravená.
Vzalo mi to náladu na celý zbytek soboty.

Klasický quilt zachraňují české patchworkářky.
Netuším, kdo vyhrál soutěž diváků.
Já dala svůj hlas tomuto.


Modrá v kombinaci s béžovou, to já prostě můžu.
A když jsou tam navíc ještě kočky, není co řešit ;o))

Mnoho času jsem strávila i u Moniky Kolejové.
Její quiltování prostě nemá chybu.



Takže zase za rok ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat