sobota 7. dubna 2018

Festival textilu a quiltu

Již třetí ročník festivalu, který vždy v termínu PPM pořádá v Dubči Bellus.
A letos, řekla bych, velice povedený.
Příjemná tichá atmosféra.
Při mé návštěvě téměř bez návštěvníků.

K prodeji nová kniha Bellusu.
Mnoho zajímavých, avšak nijak přelomových dekorací do bytu.
Navíc projekty z knihy bylo možno osahat si v reálu, neb zde byly vystavené.
To se Bellusu opravdu moc povedlo.
Byla jsem tak nadšená, že jsem zapomněla cwaknout ;o))

Stejně tak jsem zapomněla cwaknout Jamalu quiltující na šlapacím stroji.
Úžasná práce.
Mé mozkové závity nějak nejsou schopny pobrat, jak dokáže uvést do souladu nohy uvádějící stroj do pohybu a ruce s látkou pod jehlou.
Klobouk dolů.

Hned vedle ní kouzelně proquiltovaná deka vyvedená výhradně z bellusáckých látek v kombinaci s bomulem.
Přesně v mých oblíbených tónech.
Tu už jsem cwaknout nezapomněla.


Další mou oblíbenou barvou je modrá.
A motýl mi opravdu padl do oka.
Obdivuhodná práce.
I když já opravdu nechci nic, co je z látky a věší se na zeď, byť by to bylo sebeúžasnější.
Představa, jak se na tom drží kočičí chlupy, mě nechává k těmto projektům veskrze chladnou ;o))


Tentokrát se mi v Dubči opravdu moc líbilo.
Stejně tak příslib Bellusu, že opět budou tisknout jejich látky.

Žádné komentáře:

Okomentovat