sobota 17. února 2018

Tam za mlhou ...

... k dnešku ten titulek opravdu sedí ...
... kouřmo, lezavo ... prostě hnusně ...

... to včera to vypadalo rozhodně jinak ...
... a lépěji ...
... účto za loňský rok konečně uzavřeno a v euroobalech (daňové přiznání má ještě čas) ...
... venku modrá obloha a sluníčko ...
... a já plná plánů ...

... vyprat nové látky ...
... sluníčkovou procházku spojit s návštěvou lékárny ...
... taktéž doplnit ledničku a špajzku ...
... a konečně se pustit do šití ...

... vše dopadlo maličko jinak ...
... alespoň že tak ...

... potřebovala jsem cosi na balkoně ...
... pamatuju si, že jsem otevřela dveře a chtěla překročit práh ...
... pak hroznej rachot ...

... a mlha přede mnou, mlha za mnou ...

... rej hvězdiček před mýma očima ...
... zvuk rozvibrovaného balkonového zábradlí ...
... jakoby do něj někdo pořádně praštil dubovou palicí ...
(palice to byla, ne však dubová, ale ta moje)
... a já na všech čtyřech mezi květináči ...

... opatrně kontroluji, co se stalo ...
... pořádně mě bolí levé koleno ...
... a taky hlava ...
... uprostřed balkonu truhlík, který stál původně na parapetu okna ...
... nejspíš jsem ho strhla ...
... zvláštní je, že není převrácený ...
... prostě stojí místo na parapetu uprostřed balkonu ...

... pěkně roztřesená jsem vstala a odbelhala se do koupelny ...
... naštěstí žádná krev ...
... jen nad levým obočím se zvětšuje pořádná boule ...
... opravdu jsem vlastním čelem rozvibrovala balkonové zábradlí ...
... ještěže jsem narostla stěží do stošedesáti centimetrů ...
... mít o půl metru víc, taky jsem mohla to zábradlí přeletět ...

... prostě jsem nakonec včerejšek strávila zamačkáváním boule ...
... a mazáním pěkně naraženého kolena ...

... ani dnes pořádně nevím, co se vlastně stalo ...
... nejspíš jsem zakopla o práh ...
... koleno pořád bolí ...
... a oblast nad levým obočím se vybarvuje do nejrůznějších barev ...
... snad z toho nebude monokl ...

... na šití se fakt necítím ...
... stěží jsem vyprala a pověsila část látek ...

... a taky vytvořila už částečně předpřipravenou NOMINACI ...



Žádné komentáře:

Okomentovat