úterý 23. srpna 2016

Architektura

Již před výstavou bylo známo, že použity budou velké fotorámy.
Do jednoho se vejde například šest kusů mých oblíbených čtverců o rozměrech 30 x 30 cm.
Musela jsem tedy ze svého fotoarchivu vybrat další fotky, které by korespondovaly s fotkami z kláštera z minulého příspěvku.
A ponořila jsem se hodně hluboko.

Nejstarší fotky jsou z poutního kostela Navštívení Panny Marie ve Skokách u Žlutic.
Více o tomto poutním místě ZDE



V hlubokém fotoarchivu jsem našla i fotky z premonstrátského kláštera v Teplé.
Ostatně i poutní kostel ve Skokách patří ke klášteru v Teplé.
Oficiální stránky kláštera TADY



A protože jsem se nemohla rozhodnout, které fotky vybrat, zkusila jsem vybrat fotky hned na rámy dva, tedy dvanáct kusů ;o)

Přidala jsem dvě fotky z pražských zákoutí.



A nakonec zavítala i za hranice, do Saska.

Burg Stein nedaleko městečka Hartenstein


A další hrad, tentokrát Burg Voigtsberg - o něm více ZDE



Žádné komentáře:

Okomentovat