úterý 29. prosince 2015

Nebělený len

Je to už hoodně dlouho, co jsem nedokázala odolat nádhernému stoprocentnímu nebělenému lnu.
Tím spíše, že na okrajích byla natištěna křížková výšivka.

Přesněji řečeno - len jsem koupila před čtyřmi roky.

A dva roky mi ležel mezi kostlivci top dvou ubrusů a čtyřech prostírání.
Až letos jsem konečně dokončila.
A okamžitě se prodalo.
Kombinace neběleného lnu a bavlněného vínového mramoru s tiskem zlatých hvězdiček je totiž opravdu líbivá a tváří se docela luxusně.

Dlouhá štola měla velikost 129 x 33,5 cm.


Kratší štola o rozměrech 98 x 33,5 cm na stole úžasně "lícovala" s prostírkami ;o)


No a čtyři prostírání měly rozměry 48 x 33,5 cm.


Fotky jsou cwaknuté narychlo před Free Flermarketem v Chebu.
Přefotit je nešlo, protože se, jak jsem psala, prodalo takřka okamžitě.

Žádné komentáře:

Okomentovat