pondělí 7. září 2015

Třetí narozeniny

Emče byly tři roky už 18. srpna, ale nějak jsme se stále nemohli sejít, abychom je oslavili.
Až včera ;o))
A počasí pochopitelně na houby. Doslova. Prý rostou ;o))
Jen my museli oslavu uspořádat doma, takže fotky za mnoho nestojí.
V nevalném světle mi to focení prostě  nejde :o(


Dort tentokrát zakoupen u odborníků.
Nějak se mi nedostávalo času a sil, abych se pustila do mé ryze amatérské výroby.


Od tety Míši dostala úžasnou džínovou sukýnku s tričkem.


Já našla doma rozpletený svetr a čepičku, kterou jsem před časem začala plést pro Štěpána.
Dnes už je mu šestnáct ;o))
Svetr má přesně tu velikost, abych jej dopletla pro Emí.


K zakoupenému příboru jsem jí ušila ze zbytků  - 2 halenky, jedny bavlněný trenky na lem a zbytky medvídkové látky - prostírání.
Dostala dvě, ale cwakla jsem jen jedno z nich.



Žádné komentáře:

Okomentovat