středa 8. října 2014

Kalendář

Jak jsem před časem psala, vyhrála jsem ve čtvrtletní fotosoutěži v našem fotoklubu poukaz na fotokalendář z vlastních fotografií. Více si můžete přečíst ZDE .

Rozhodla jsem se, že použiji fotografie focené opravdu v tom kterém měsíci.

Pohroužila jsem se do mého hlubokého i nejhlubšího fotoarchivu a zjistila jsem, že to nebude nic jednoduchého.
Nejprve malá statistika.
Nejvíce fotím (respektive jsem fotila) v měsíci říjnu. Nezbylo, než z fotek vybrat.
Naopak takřka nefotím v měsících květen, červen, červenec a srpen.
A vůbec nejvíc jsem byla fotograficky plodná v roce 2010.
Zato za rok 2014 se maličko stydím. Nefotím skoro vůbec, budu to muset napravit.

Ale teď k jednotlivým měsícům a fotografiím.

LEDEN
Tento měsíc patří, alespoň dle mého fotoarchivu, mezi ty, kdy sedím doma v teple.
Vybraná fotka je z prosince, ale 29. prosinec už je vlastně skoro leden ;o))

Hrad Loket


ÚNOR

Tak tato je opravdu únorová. Občas se mi podaří "pochlapit" a vyrazit na hory, zejména jako únik před inverzí.

Pláně na Božím Daru


BŘEZEN

Ano i v březnu byl toho roku u nás sníh ;o))

Kostel Nejsvětější trojice pod obcí Andělská Hora


 DUBEN

Začátkem dubna jsem tehdy vyrazila prvně na oblíbenou vyhlídku nad městem Loket. Brodila jsem se vysoko nad kotníky spadaným listím a riskovala přinejmenším poranění kloubů. Vyhlídka je to však úžasná, byla jsem tam fotit již několikrát.

Město a hrad Loket


KVĚTEN

Fotograficky zcela plonkový měsíc. Nezbylo než použít fotku červnovou. Tentokrát z výletu za hranice - do Vysokých Tater.

Na Lomnickém štítu


ČERVEN

Světlá červnová výjimka v mém fotoarchivu. Z téže výpravy do Vysokých Tater jako fotka výše.

Štrbské pleso


ČERVENEC

Má první fotovýprava do Lokte. Opravdu červencové velmi časné ráno. Vyrazila jsem vlakem krátce po půl páté ;o))

Hrad Loket


SRPEN

Fotka zářijová (srpnovou prostě ve fotoarchivu nemám). Tentokrát z velmi hlubokého fotoarchivu. Foceno ještě ultrazoomem od Panasonicu. Ale ta fotka se mi hodně líbí. Tedy spíše záběr, než technické zpracování. Nazvala jsem ji tehdy Žralok v Českém Švýcarsku ;o))

Jetřichovická Bělá kousek od Dolského mlýna v Českém Švýcarsku


ZÁŘÍ

Z jednoho výletu za fotokamarády do Prahy. Cwaknuto narychlo nasazeným teleobjektivem půjčeným od jednoho ze zmíněných kolegů ;o))

Praha a měsíc v úplňku


ŘÍJEN

Tak tady bylo fakt složité vybrat z tolika fotografií. Nakonec jsem se přiklonila k mé hodně využívané sérii z hodně časného a hodně mrazivého rána

Přírodní rezervace SOOS u Františkoých Lázní


LISTOPAD

Tentokrát zase malý podvod, fotka je z konce října z mého časněranního výletu na přehradu ve Stanovicích. V KV nebylo přes mlhu vidět ani na krok ... a u přehrady ani ťuk ... to fakt zamrzí :o(

Přehradní nádrž Stanovice



PROSINEC

Fotka ze stejného dne jako ta "lednová".

Opět hrad Loket


Ze stejného dne pochází i fotka, se kterou jsem kdysi vyhrála svou první klubovou soutěž. Dodnes si pamatuju, jaká byla šílená zima - téměř 20 stupňů pod nulou - objektiv chvílemi opravdu velmi protestoval - a já mrzla na vyhlídce v lese a čekala, až mi hrad nasvítí. Nenasvítili :o( Ostatně i pouliční lampy ve městě rozsvítili, až když už byla úplná tma. Dlouho svítil jen most. A já přimrzala střídavě k objektivu a termosce s horkým čajem ;o))


Fotku jsem do kalendáře nezařadila, protože mám maličko problém s barvami při tisku. Je hoodně moc do modra, což se mi nelíbí.


Žádné komentáře:

Okomentovat