středa 26. června 2013

Lenora

Nějak nejsem v poslední době schopná se přinutit k jakékoliv smysluplné činnosti.
Ráno si říkám, do čeho se pustím, vždy však vše dopadne úplně stejně. Obstarám zvěřinec, pofackuju největší bordel, něco málo sezobnu ... a nakonec skončím v poloze skoroležmo nad patchworkovými časopisy.

Bože proč já jsem tak strašně líná ...

Že by to bylo počasím?
Zatímco přesně před týdnem šplhal teploměr ke čtyřicítce, dnes bylo v poledne s bídou 11 stupňů. Takové výkyvy přeci není možné bez následků přežít. Navíc se sluníčko už zase téměř neustále schovává za mraky.

Už to vím. Chybí mi sluníčko. A pan Rudolf Kovařík, meteorolog ze Šindelové, mi to v Krajských listech potvrdil :o(


Když už nic, vybičovala jsem se alespoň k tomu vyzkoušet bylinkový koktejl ;o)

KYSANÉ PODMÁSLÍ S PETRŽELKOU A LIBEČKEM

... 2 lžíce petrželky a libečku jemně nakrájíme ... já utrhla na balkoně po 4 stoncích petrželky a libečku a nastříhala nadrobno nůžkami ...
... rozmixujeme v části kysaného podmáslí ...
... mírně osolíme a opepříme ...
... dolijeme podmáslím na cca 2 dl ...
... ozdobíme snítkou petrželky ...
... já ještě posypala čerstvě namletým barevným pepřem ...

Zní to maličko podivně, ale je to fakt moc dobrý ;o))



Žádné komentáře:

Okomentovat