sobota 1. ledna 2022

Jak na Nový rok ...

... jak na Nový rok, tak po celý rok ...
... já jen doufám, že to až tak úplně neplatí ...
 
... mám tu hromadu nádobí z loňska ...
... což mimochodem zní příšerně ...

... zlikvidovat ... rozuměj umýt ... jsem se tu hromadu chystala den před Silvestrem ...
... neúspěšně ...
... nejprve se mi podařilo rozbít sklenici ...
... a když jsem se snažila střepy zamést, vrazila jsem si jeden ze střepů do kloubu prsteníčku ...
... krve jako z vola ...
... notnou chvíli mi trvalo, než se podařilo krvácení zastavit ...
... a protože jsem člověk opatrný, došlo mi, že máchat si ruku ve špinavé vodě z nádobí není dobrý nápad ...
... včera jsem sice vyzkoušela ve vaně plné voňavé pěny, že šlic vcelku drží, leč na plnou zátěž ve škopku se špinavou vodou jsem si netroufla ...
... a tak tu holt mám plný škopek nádobí z loňska ...

... a také stejně jako celý uplynulý rok, tak i letošní PFko bude trochu ... asi jiné ...

... celý rok jsem nefotila ...
... teda kromě pár produktových fotografií z donucení ...
... takže zákonitě nebylo kde brát ...
... a taky chyběla jakákoliv invence :o(

... když jsem díky minulému příspěvku hledala bližší informace o Eleně Schweitzer, zjistila jsem, že to není jen malířka, jak jsem se domnívala, ale také fotografka a grafička ...
... a tak jsem se rozhodla zcizit jednu z jejích vánočních PC aranží a využít ji jako PFko ...
 
... žádné oduševnělé přání však ze mě ne a ne vypadnout ...
... pořád se vše točilo kolem snad bude líp ...
... což mi ovšem natolik připomíná Babiše, že jsem okamžitě zavrhla ...
... fakt si nechci kazit vstup no nového roku...

... takže jen a pouze pour féliciter ...


... pokud byste se však chtěli pokochat obrázky Eleny Schweitzer, tak třeba tady ...
... je to vcelku balzám na duši ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat