středa 17. listopadu 2021

Lední medvědi na Fleru

... strašně nerada svou tvorbu fotím ...
... mnoho jsem toho prodala na trzích aniž bych se musela piplat s aranžováním, focením, úpravou fotek atd. ...
... jenže na trzích jsem už nebyla dva roky ...
... a díky koroně se v nejbližší době ani nechystám ...
... nejspíš ty avizované stejně zruší ...

... a protože našité zboží pěkně uskladněné v krabicích se samo prostě neprodá, musela jsem ...
... musela jsem nainstalovat pozadí ...
... naaranžovat výrobky ...
... cwaknout ...
... upravit fotky ...
... jak já to nesnáším ...

... donutila jsem se nafotit našité čepičky, nákrčníky a štuclíky ...
... po delší době přemlouvání se jsem fotky stáhla do poče ...
... pustila Zoner ...
... a zcela konsternovaná, že nově nainstalovaná verze se tváří úplně jinak, než když jsem Zoner používala naposled někdy na jaře, jsem nebyla schopná najít mnou hojně používané funkce ...
... prostě ztracené odpoledne a další várka stresu ...
... jako by ho kolem nás nebylo i tak dost ...

... no nakonec jsem se pokorně vrátila ke starší verzi ...
... Zoner Photo Studio X má sice dost zajímavých a užitečných funkcí, ale já opravdu nemám čas a náladu prokousávat se jím ...
... zlaté dobré Zoner Photo Studio 17 ...
... tam je ještě všecko, jak jsem byla zvyklá ...
... jen jsem si musela uživit staré dobré postupy ...
 
... zadařilo se ...
... a tak je na Fleru čepička, nákrčník a štuclíky s ledními medvědy ;o)





Žádné komentáře:

Okomentovat