pátek 20. března 2020

Flame war

... cca od druhého týdne měsíce března prodeje na Fleru zamrzly ...
... přesněji "normální" prodeje zamrzly ...
... frčí už jenom roušky ...
... dokonce jedna prodejkyně nazvala Fler nikoliv rukodělným, ale rouškodělným ...
... takhle vypadá stránka s prodanými výrobky ...


... jak už u mě bývá zvykem, když mi něco vadí, potřebuju to dát "na papír" ...
... a tak jsem 13.3. napsala do diskuse následující příspěvek ...

Tak teď možná šlápnu do ...
Při prohlížení nového zboží mě zaujalo obrovské množství roušek. Dokonce i nově zaregistrovaní prodejci s jediným zbožím - rouškami.
Jedni jen nabízejí. Jsou i tací, kteří tvrdí, že nás to ochrání před koronavirem. Ano, pokud jsem nakažena, pak ochráním své okolí. Jenže jsem v karanténě, takže uchráním jen členy domácnosti. Na to si asi mohu zavázat kolem obličeje třeba šátek, nebo plenu. Nepotřebuju k tomu roušku z americké designové látky se zlatotiskem.
Jiní tvrdí, že chtějí pomoci. Pak našiju roušky a předám je zdarma potřebným zařízením, nebudu je prodávat na Fleru.
Přiznám se, že jsem se dlouho odhodlávala k tomu napsat tento příspěvek. Ano ruka trhu chrlí, co je žádané. Přesto se s tím peru. Nemyslím si, že by to v tomto případě tak mělo být.
Zajímá mě názor ostatních.

... tu a tam někdo napsal názor ...
... všichni přispívající vyjádřili souhlas ...
... někteří si mysleli, že by to měl Fler zakázat ...
... Fler pochopitelně nereagoval ...

... 17.3. jsem náhodou zjistila, že jeden z nově zaregistrovaných prodejců (jediné zboží roušky - nafoceny látky, nikoliv roušky) má za necelé dva dny objednávky za 130.000,- Kč ...
... a napsala to do diskuse ...

... Fler okamžitě zareagoval ...

... Fler vůbec nerozumí, co řešímeHluboce přemýšlí...
... rouška je zboží jako každé jiné ..
... je naopak super, že Fler může pomoci lidem, kteří šicí stroj nemají anebo to s šitím neumí, od toho tu přece Fler je .... PotleskMiluju tě!Miluju Fler
... pokud bude flamewar pokračovat, budeme ho blokovat ...
... a opravdu některé příspěvky promazal ...

... musela jsem si vyhledat, co flame war znamená ...

 Wikipedie říká:

Flame war (česky doslova plamenná válka, též svatá válka, příliš ohnivá diskuse apod., někdy jen flame – plamen) je označení internetové diskuse, která překročila hranice pro účastníky přínosné výměny názorů a stala se hádkou.


... nikdo z přispěvatelů se do té doby nehádal ...
... to Fler zaútočil, a hodně agresivně ...
... chápu ...
... jde o jeho kšefty ...

... snažila jsem se připomenout, že někteří nově zaregistrovaní šijí roušky z bavlněného úpletu s elastanem, který nelze ani vyvářet ani žehlit na tři puntíky, což je nutné k jejich sterilizaci ...
... zato uvádí, že látka má atest pro děti do 3 let, což je irelevantní a v tomto případě zavádějící ...
... a odpověď Fleru?
... pokud bude prodávající tvrdit, že rouška dosahuje účinnosti FFP 3, máme jim to oznámit a v tom případě zasáhnou ...

... škoda času na takovéto diskuse ...
... je mi jasné, kdo je tu (na Fleru) pánem ...

... hodně štěstí v budování nového Fleru ...
... nevadí, že už skoro rok se kmenoví prodejci marně dožadují některých atributů, které potřebují k novému začlenění svého zboží ...
... rouška byla přidána okamžitě ...

... dál si myslím, že současná rouškománie na Fleru je jen a jen prachsprostý obchod se strachem ...
... i když je mi jasné, že se svými zásadami nejspíš umřu chudá ...
... o to víc si vážím kmenových prodejkyň Fleru, které šijí zadarmo pro potřebné, a není jich málo ...
... jsou i takové, které na Fleru zveřejňují zdarma (jen za korunovou provizi Fleru) návod na ušití roušek ...
... snad jim to Fler nesmaže ...


Žádné komentáře:

Okomentovat