středa 4. září 2019

A zase pedig

... po dlouhé době opět košíčky z pedigu ...

... na Fleru mi přišla objednávka na několik košíčků z přírodního pedigu v kombinaci s tyrkysovou zdobených korálky ...
... tyrkysový pedig jsem v jednom e-shopu našla, i když při bližším pohledu na fotku jsem odhalila visačku velkoobchodníka a na ní informaci "jas. modrá" ...

... k pedigu a překližkovým dnům jsem přihodila taky dřevěné korálky v barvě mint ...
... tyrkysovou neměli ...
... když pak přišel balíček, nestačila jsem se divit ...
... korálky byly pastelově zelené a s pedigem se dost tloukly ...
... prolezla jsem tedy své zásoby a našla korálky přírodní ...

... když mi pak do mailu přišla zpráva, že Stoklasa má dny s dopravou zdarma, prolézala jsem, co ještě přihodit k jehlám a ozdobným gumám ...
... a našla jsem tyrkysové dřevěné korálky ...
... naštěstí jsem přihodila i korálky přírodní ...
... rádoby tyrkysové korálky jsou totiž spíše petrolejové a s pedigem se opět tlučou ...

... a tak jsem nakonec použila přírodní ...
... a ve skladu mám korálky mint, co jsou pastelově zelené, a taky korálky tyrkysové, co jsou ovšem petrolejové ...
... jsem zvědavá, k čemu je využiju ;o))

... a ještě fotky umotaných košíčků ...





Žádné komentáře:

Okomentovat