neděle 12. května 2019

Fotografické odpoledne

... včera odpoledne jsem naštvaně zahodila polštář...
... ručně jsem přišívala zadní stranu lemu ...
... strááášně mě to nebavilo ...
... pustila jsem si raději poč ...
... a protože jsem si špatně spočítala čas, kdy mohu na Fleru topovat, došlo na karty ...
... myšlen Spider Solitaire na poči ;o)

... když v tom zavolala Marta ...
"Nechce se ti jet fotit na Goethovku?"
... rozuměj na Goethovu vyhlídku vysoko nad městem, kterou po více jak deseti letech, kdy byla zavřená a chátrala, nově zrekonstruovali a otevřeli ...
"Dneska? Vždyť tam od rána leje."
"Neleje. Před chvílí přestalo. A nahoře je krásná mlha."

... dlouho jsem neprotestovala ...
... dvacet minut na to už jsem seděla u Marty v autě směr Hůrky ;o)) ...

... nahoře kupodivu několik aut i pěších turistů ...
... a Goethovka se cudně schovávala v mlze ...
... nebo že by to byl mrak? ...
... taky mezi stromy v okolním lese úžasný mlíko ...

... rozhodly jsme se nejprve vylézt nahoru na věž ...
... posledních pár schodů u mě už téměř z posledních sil ...
... vidět nebylo absolutně nic ...
... navíc zrovna začalo znovu slušně pršet ...

... než jsem sešla dolů - dolů to jde ještě hůře, než nahoru - už pršet pomalu přestávalo ...
... jenže se projasnilo a mlha velice rychle mizela ...
... něco málo jsem narychlo mezi kmeny stromů cwakla ...
... a doma kompletně smazala ...

... nakonec došlo na focení kapiček ...
... těžká disciplína i doma a se stativem ...
... natož pak v lese a bez stativu ...
... problém mi dělalo stabilizovat i vlastní tělo ...
... a což teprve objektiv ...

... nakonec pár fotek přeci jen uniklo vymazání ...




Žádné komentáře:

Okomentovat