úterý 22. ledna 2019

Petrolejová jinak ...

... další verze petrolejové deky ...

... petrolejovo hořčicová kolekce z mých prvních návrhů nezaujala ...
... přání bylo použít modrozelenou látku z vánočních ubrusů - juknout na ně můžete TADY - a přidat k ní béžovou ...
... projela jsem e-shopy a našla dvě béžovky podobné gramáže ...
... návrhy byly tentokrát hotovy docela rychle ...
... došlo mi totiž, že mnohem rychlejší bude vytvořit dvě varianty jednotlivých řad a pak už jen skládat řady pěkně pod sebe ;o))



... mě osobně se líbí varianta horní ...
... vybrána byla však varianta dolní ...
... vlastně je to tak dobře, je méně náročná na šití ...

... jenže k vybrané variantě další změna ...
... modrozelenou nahradit hnědou ...

... takže opět prolustrovat e-shopy ...
... ač se to nezdálo, nastal opět problém ...
... hnědých látek je v e-shopech kupodivu pomálu ...
... teda pokud vynechám puntíky a proužky ...

... v jednom z e-shopů jsem našla několik různých vzorků v tmavě hnědé ...
... jenže k nim nebyly ve shodné gramáži béžovky ...
... nakonec jsem našla jednu jedinou tmavě hnědou a k ní i na výběr tři různé varianty béžovek, vše ve shodné gramáži ...
... jedna z variant odsouhlasena a já mohla objednat ...
... nejprve pochopitelně spočítat hrubou spotřebu ;o))

... objednávka odešla ...
... a e-shop podezřele dlouho mlčel ...
... tušila jsem zradu ...
... až třetí den večer telefon z e-shopu ...
... jedné z béžovek je už jen půl metru ...
... což mi nestačí ...
... větší problém je však, že tmavě hnědá není vůbec ...
... nakonec jsme vybrali jednu z tmavě hnědých, ke kterým nebyly béžovky ...
... a jednu z béžovek nahradili jinou ...
... snad malý rozdíl v gramáži nebude vadit ...

... tady vybrané látky ...
... v e-shopu mi je nafotili a poslali, abych se mohla rozhodnout ;o)

 


Žádné komentáře:

Okomentovat