pondělí 13. srpna 2018

Ochladilo se

... alespoň na chvíli ...
... Svatý Petr nejspíš vyslyšel mé úpěnlivé přání z minulého příspěvku ...
... v pátek jsem udělala v bytě řádný průvan ...
... a podařilo se mi srazit teplotu v bytě na nějakých dvacet pět stupňů ...
... k poči jsem si raději oblékla mikinu ...
... kvůli průvanu ...
... dokonce i na ponožky časem došlo ...
... je neuvěřitelné, jakou radost mi udělalo, že si mohu navléci ponožky ;o))) ...
... včera už teplota atakovala opět třicítku ...
... dnes má být ještě hůře :o( ...

... i těch pár chladnějších dnů jsem si užila ...
... bohužel ne likvidací restů ...
... raději jsem se hrabala v syslišti látek ...
... to mám moc ráda, a ve vedru to nějak není ono ;o)) ...

... v chladnějších dnech mě honí dokonce mlsná ...

... a tak jen jedna NOMINACE pro mlsaly ...


Žádné komentáře:

Okomentovat