pondělí 7. května 2018

Kostka pro Tobiáše

Po dlouhé době přišla opět objednávka na didaktickou antistresovku.
A mě se do ní vážně nechtělo.
Ach ta prokrastinace ;o))

Když už se blížil termín, nezbylo, než začít.
A opět se ukázalo, že onen zlomyslnej Němec se u nás zabydlel.
Vytáhla jsem krabici, ve které mám panely i doplňkové látky včetně návodu, který si musím vždy znovu oživit.
A ejhle.
Dva druhy z vybraných panelů v krabici nebyly.
Nezbylo, než prohledat všecky další krabice s látkami.
Vlastně všecky ne, neb některé jsem už prozíravě nadepsala.
Třeba vánoce, směsovky, moře apod.
I tak zbylo několikero krabic nepopsaných, které bylo třeba prohledat.
Nakonec jsem našla.
A vzpomněla si, že jsem loni chtěla ušít látková pexesa.
A protože na ně nedošlo, uklidila jsem panely i doplňkové látky s ostatními nedodělanými projekty do krabice ;o))

Pak už šlo všecko ráz na ráz.
Kostku jsem stihla ušít v opravdu rekordním čase dvou dnů.


Vůbec poprvé si zákaznice vybrala piráty a vesmír.
A musím říct, že na kostce vypadají opravdu dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat