pátek 24. listopadu 2017

Prostírání se Santou

Je to už skoro měsíc, co jsem slibovala, že nově nafotím prostírání se Santou z maličko kýčovitých amerických látek - juknout můžete TADY .

Patchwork fotím strašně nerada.
A tak jsem tajně doufala, že se prostírání prodá na FreeFlerMarketu v Chebu.
Bohužel se tak nestalo.

Včera jsem se konečně pustila do focení.
Nejprve jsem musela slepit pásy tapet, které jsem nedávno koupila jako pozadí pro focení.
Ta oloupaná prkna se mi moc líbila.
Fotila jsem celý odpoledne, ale nakonec byly fotky k ničemu.
Prostírání prostě mým oblíbeným macro objektivem slušně cwaknout nejde :o(

Takže dneska odpoledne repete.
Tentokrát s dalším oblíbeným objektivem - s manuální pevnou padesátkou ze staré Praktiky.
Jenže s tou na větší vzdálenost prostě nezaostřím.
Nezbylo než vzít na milost seťák.
S tím ovšem zase nedocílím malou hloubku ostrosti :o(

Nakonec jsem zkombinovala fotky včerejší i dnešní.





Spokojená ale fakt nejsem.
Já prostě nutně potřebuji nový objektiv ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat