úterý 4. října 2016

Textury

V poslední době moc nefotím.
Přesněji řečeno nefotím skoro vůbec.
Občas se však ponořím do fotoarchivu a zkouším ...

Momentálně "jedu" v texturách ;o))

Ani nevím, jak k tomu došlo.
Myslím, že jsem na Pinterestu našla nějakou texturu, která mě zaujala, a rozhodla se ji vyzkoušet.
A byla jsem ztracená.

Zkoumání Pinterestu bylo na opravdu dlouhou trať.
Ač mám práce nad hlavu, trávila jsem listováním nástěnkami dlouhé hodiny.
Mnohokrát jsem našla texturu, která mě zaujala, jenže ...
... jenže byla pro PhotoShop - prostě s koncovkou, kterou Zoner neotevře.
Ostatně možná osmdesát procent textur, které se mi líbily, bylo pro mě nepoužitelných :o(
Nakonec jsem však přeci jen odhalila i nějaké použitelné pro Zoner.
Postahovala jsem jich nemalé množství.

A pak jsem se mohla pustit do zkoušení.
Nejprve vybrat vhodnou fotku.
Převážně jsem sahala hodně hluboko do fotoarchivu.
A pak zkoušet, co s fotkou textura udělá.
A to sežralo ještě mnohem více času, než hledání textur ;o))

Něco málo však z mého dlouhatánského zkoušení vyšlo.







Žádné komentáře:

Okomentovat