neděle 1. května 2016

Jídelní kout

Mladí koncem loňského roku rekonstruovali krom dalšího i kuchyň.
Vznikl i nový jídelní kout.
Vlastně staronový.
Rohová lavice a stůl je nový.
Dílo mého zetě.
Židle jen dostaly nový bílý nátěr.

A na mě zbylo polstrování.

Látku jsem koupila hned začátkem ledna.
Je to potahová směsovka - 70% Ba a 30% PES - s francouzským vzorem.
Raději jsem koupila ve velkoobchodě rovnou 10 m ;o)

V únoru jsem přikoupila tmavě šedou bavlněnou paspulku.
Na kotoučku 50 metrů.
Menší množství Stoklasa neprodává.
Přemýšlela jsem, co s tím budu dělat.
Zbytečně.
Jen na polstry na rohovou lavici padlo 22 metrů ;o)

Pak se dlouho nic nedělo.
Občas jsem sice přemýšlela, jak ušiju.
Jasné bylo, že potah musí jít z molitanu sundat, aby se vše dalo hodit do pračky.
Zavrhla jsem tedy ozdobné prošití knoflíky, i když by se mi moc líbilo.
K ozvláštnění jsem zakoupila právě tu paspulku.

Až cca týden před zeťákovými narozeninami jsem se pustila do šití.
A všívání paspulky do švů mě docela potrápilo.
Není to zrovna jednoduché, zvlášť když to člověk dělá poprvé.

A takhle to dopadlo.


Potahy nemají podšívku, bylo tedy třeba vše zaentlovat.
Po celé jedné delší straně je všitý zip, aby se dobře svlékalo a oblékalo.
Pokud se upatlá, je tedy možné obrátit.
Ne naruby, jen "nohama vzhůru".
A vyprat až v okamžiku, kdy jsou pobryndané obě strany ;o))

Ještě mě čekají nové polstry na židle.

Žádné komentáře:

Okomentovat