neděle 5. ledna 2014

Kočičí ...

Konečně jsem se na chvilku odtrhla od Spektrum Home ;o))

Abych vysvětlila. Jako vánoční dárek od O2 získali všichni uživatelé O2 TV zdarma veškeré programy, které poskytují. A tak jsem čučela od 1. svátku vánočního na bednu - přesněji řečeno na Spektrum Home. Před vánoci jen chvilkami - musela jsem dokončit vánoční dárky.

Mezi čučením a sbíráním inspirace jsem se pochopitelně musela postarat o svůj žaludek a zejména o můj zvěřinec. K němu navíc přibyl na čas i dceřin pes Denny. A to byl kámen úrazu.

Kočičák Alex se ho tak bál, že prvních 12 hodin jsem ho vůbec nemohla najít. Až pak jsem zjistila, že je zalezlý v krytu digestoře, které chybí horní dekl. Teprve druhý den večer ho přinutil hlad digestoř na chvilku opustit, okamžitě se tam ovšem vrátil. Trvalo mu 3 dny, než se vrátil na zem. Pokud jsem však opustila byt, raději mizel v digestoři.
Nedalo mi, abych se nepokusila o pár cwaků ;o))


Nejlépe se s přítomností "vetřelce" vyrovnala Mimi. Ač tomu jméno nenasvědčuje, je to již kočičí dáma v letech - na podzim jí bylo 12 let - a tak jí nějaký cizí pes přeci nemůže rozházet. Dále se podle svého zvyku vyhřívala se na set-top-boxu.


 I Amálka se brzy vrátila ke svým zvykům a vyhřívala se pro změnu na televizi.


Čas od času také pozorovala na okně ptáčky.
V odraze v oku je jí vidět kus modrého nebe ;o))


Fotky jsou z loňského roku. Fotila jsem 29.12.2013. Jen pro čučení na bednu nebyl čas je upravit. To aby mi nic neuteklo ;o)) Upravila jsem jen jednu fotku Alexe, kterou jsem použila na PFko. No a na všecky ostatní přišla řada až dnes.

Žádné komentáře:

Okomentovat