sobota 28. září 2013

Rallye historických vozů

Upoutávka v Radničních listech na rallye historických vozů Prague Carlsbad Classic mě zaujala ... udělala jsem si tedy poznámku do kalendáře ... 

... počasí se dnes vydařilo ... až na ranní teploty pod bodem mrazu ... vypulírovala jsem Nikonka a vyrazila ... 

... čekalo mě však tak trošku zklamání ... auta z roku 1970 rozhodně nepovažuju za auta historická ... těšila jsem se na opravdové veterány ... navíc drtivou většinu vozů tvořily Porsche ... kromě několika mercedesů ... jedné šestsettrojky ... jednoho Citroena i s Fantomasem ... 

... nejvíce mě zaujalo autíčko s názvem AVLIS ...



... nikdy jsem ten název neslyšela ... strýček Google prozradil, že to byla britská automobilka, která fungovala v letech 1920 - 1967 ...

... zaujal taky Jaguár ...




... fotky dost naprd :o(( ... 

...auta dorazila v okamžiku, kdy sluníčko zalezlo za okolní kopce ...
... navíc se vyrojili šikmoocí tůristé s tablety a u každého auta se museli všichni několikrát cwaknout nebo jak se vlastně s tabletem fotí ...
... no a pevná stovka nebyla nejvhodnější volba skla ... jenže když já ji ták moc miluju ... i když se mnou stále odmítá spolupracovat ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat