neděle 4. ledna 2015

Bydlení ve francouzském stylu

Miluju bydlení a dekorace ve francouzském stylu. Proto jsem si také před časem koupila několik francouzských časopisů. Spousta úžasných inspirací, však jsou to slušné bichle.

Jenže v mém panelákovém bytě tyto inspirace moc uplatnění nenajdou. :o(

Abych to zkrátila. Nový rok jsem začala úklidem. Už se s těmi všemi inspiracemi a tvořivým materiálen do svého 2+1 prostě nevejdu.
V pátek jsem prolezla všecky ty kupy časopisů.
Část šla do kontejneru na papír. Část odnesu do knihovny.
No a tu nejmenší část nabízím k prodeji na Fleru.
Založila jsem si kvůli tomu další prodejní profil - Jeane-materiál.
Včera jsem skenovala, dneska konečně nasoukala na Fler.






2 komentáře:

  1. Dobrý den, časopisy už asi nemáte že? :) Mě by se jich pár hodilo, chci si nechávat zařizovat moderní bydlení od týhle firmy. A hodila by se mi nějaká inspirace, abych měla nějakou představu do jakého stylu ladit pokoje :) Předem díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel, všecky časopisy o bydlení ve francouzském stylu jsou již pryč.

    OdpovědětVymazat