sobota 19. dubna 2014

Košík plný míčků

Při přemýšlení o příspěvku mě napadal název kutululů, ale pak mi to přišlo příliš infantilní ;o))

Míčky jsou rovněž kompletně šité ručně. Přišlo mi to jednodušší, než na mašině nedošívat až do konce a pasovat pod patku další malý pětiúhelník.
Větší míčky mají obvod 41 cm, menší pak 29 cm. Průměr se mi počítat nechce, jelikož vzoreček už můj zaneřáděný mozek neudržel v paměti ;o))

Je to opět a zas čirá recyklace. Byly použity různé vyřazené zástěry a pytlíky, co byly původně snad na bačkory do školy.
Jen vnitřek je nový, i když vlastně odpad. Jsou to nacupované odstřižky vatelínu.

Každopádně šití míčků byl skvělý relax a balzám na nervy po vztekání se s dutou kostkou.

A protože po vystřihnutí pětiúhelníků zůstanou různé mnohoúhelníky, rozhodla jsem se vyzkoušet crazy patchwork.
Bylo to docela zábavné.

A pak už byl jen krůček k tomu vytvořit z bločků crazy patchworku košíček.

Košíček má průměr 29 cm a výšku 13 cm.

Ve stěně košíčku je použit kus čehosi, čím byla kdysi vystlaná krabice se zásilkou z nějakého e-shopu. Rozměr přesně odpovídal výšce košíku. Nevím, co to bylo původně. Je to hodně tlustý jakoby naškubaný vatelín vložený mezi dvě vrstvy tkaniny vzdáleně připomínající vlizelín a prošitý do "buřtíků".

Původně bylo v plánu prošít bločky s výplní a podšívkou jako klasický quilt, ale nakonec mi bylo těch úžasně se rýsujících "buřtíků" líto. Přichytila jsem alespoň všecky vrstvy k sobě našitím knoflíčků. Použila jsem průhledné, protože košík je už tak dost divoký.
Určitě ne moje gusto, ale dětem v mateřském centru se třeba bude líbit.

A já si alespoň poprvé vyzkoušela crazy patchwork a šití košíčku.

Na čirou prvotinu snad vše dopadlo docela dobře ;o))



Žádné komentáře:

Okomentovat